CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 24, 2010

Entry ini khas buat sahabat ku yang bernama Ain....



demi Allah, aku bukanlah sahabat baik beliau...
bukan lah seorang kawan yang baik bagi beliau...
bukanlah seorang yang sentiase disisi beliau....
even bukan seorang yang selalu sms beliau...

aku bukanlah seorg sahabat yang ade ketika beliau menangis...
ketika beliau gembire....
ketika beliau menerime keputusan exam beliau..
ketika beliau JATUH CINTA~
ketika beliau DILAMAR...
ketika beliau BERTUNANG..
malah ketika beliau sah menjadi SURIHATI incik Nasrul(correct me if im wrong)
name betol hubby beliau pon aku xtaw....
kawan ape aku ni kan??

usia pkenalan kami singkat~setahun camtu je...
selepas Abah aku pergi meninggalkan kami untuk selama-lamanya..
aku dan family pindah ke Muar..
sejak tu...hubungan aku dan beliau terputus begitu saje~
dan jujur aku kata kan..
memori aku dan beliau sedikit sebanyak terhapus jua~

tapi JODOH, MAUT, AJAL dan PERTEMUAN itu ketentuan ALLAH kan?
aku bertemu dgn beliau kembali~
itu pun melalui MUKABUKU...
Ya Allah...maafkan aku...
aku hanye kenal rupanya..tapi aku lgsg xingat siape kah beliau ketika itu...
kami ber"chat" dan bertukar no telefon...

kini..sedikit sebanyak aku ingat kembali memori ttg aku dan beliau....

AIN...
kalau ain bace blog lya ni....

maafkan lya sebab xjadi SAHABAT yg baik utk ain selame ni...
maafkan lya sebab lupekan ain...
maafkan lya sebab takde disisi ain...
maafkan lya sayang...

TAPI...
izinkan lya tebus masa yang kite da terlepas dulu...
sebab kini lya boleh sms,call n chat ngan ain selalu...
lya nak jadi SAHABAT yang baik utk ain...
even kite jaoh~

AIN...
TAHNIAH sebab da jadi seorang isteri....
hubby ain sgt2 bertuah sebab dpt seorang isteri sebaik ain...
SELAMAT PENGANTIN BARU syg~
SEMOGA BERKEKALAN KE AKHIR HAYAT....


cantik sgt AIN diwaktu perkahwinan nya~



SEMOGA PERSAHABATAN KITE KEKAL KE AKHIR HAYAT KITE~

0 comments: